Türkiye’de İlk 1.000 Site Arasındayım!

11 yıl önce

Arkadaşlar sonunda Alexa'da bugün ki kontrolümde ulaşmak istediğim hedefi gördüm.Artık Alexa sıralamasında Türkiye için geçerli olan liste de ilk bin site arasında ki yerimi aldım bu seviyelere kadar gelmemi sağlayan ziyaretçi ve özellikle takipçilerime teşekkür ediyorum.

Alexa TR

Yorumlar (28)

  1. engin uslu dedi ki:

    Hayırlı olsun. Şimdiki hedefiniz ilk 500 olmalı bence :)

  2. MadOneTR dedi ki:

    O kadar backlink bendede olsa :D

  3. Taner AKSOY dedi ki:

    Hayırlı olsun Burak. Senin adına sevindim umarım daha da yükselirsin alexada

  4. Ali Aydurak dedi ki:

    Sitenizi takip ediyoruz.
    Umarım daha da yükseleceksiniz.
    Avsatatili.net ekibi başarılar diler.

  5. kadir dedi ki:

    Webmaster’lara yönelik içerik sonuçta herkeste toolbar veya sparky var, e olsun o kadar :P.

    Şaka biyana kardeşim helal olsun, hakkındır senin..

  6. Bipixel.net dedi ki:

    Bunlar basit daha iyi bir şey istiyorum daha değişik daha güzel ! :D.

  7. Oğuzhan dedi ki:

    Güzel bi derece yapmişsiniz :)

  8. Sohbet dedi ki:

    helal olsun türk olarak gurur duydum hocam sizinle

  9. bakalit dedi ki:

    gerçekten bir isim domaini ile bu noktalara gelmek hayranlık uyandırıcı, tebrikler.

  10. Etkenblog dedi ki:

    Tebrikler , darısı başımıza. :)

  11. Mesut ZEYTİN dedi ki:

    Hayırlı olsun peşindeyim bu arada ister bas gaza ister yavaşa :D

    3 aylık sitemle Alexa Tr 2.100’lerdeyim bende :)…

  12. zlatan_34 dedi ki:

    back link ‘in önemini bir kez daha gördüm..

  13. Murat Aktaş dedi ki:

    Tebrikler kardeşim darısı başımıza :)

  14. Burak İşci dedi ki:

    son zamanlar da okul dolayısıyla siteyle pek ilgilenemedim

  15. Taner AKSOY dedi ki:

    Global 73,779
    Turkey Flag 1,317

    Dünya sıralamasında iyisinde Türkiyede maalesef 1000’in üzerindesin. :( :D

  16. Tebrikler kardeşim. Darısı başımıza :)

  17. Murat DEMİR dedi ki:

    Alexa TR’de ilk 500 sitenin listesini ararken kendimi burada buldum. :D

    İlk 1000’e girebilmiş olmak gerçekten güzel birşey olsa gerek. Zamanla bu sayı düşmüş ama içeriğiniz tekrardan o zamanlara döndürebilecek cinsten.

    Zaten sizi wm forumlarından bilmeyende yoktur. Başarılar dilerim. :)