arkaplan

WordPress Öne Çıkarılmış Görsel Kullanımı

5 sene önce

Merhaba arkadaşlar bildiğiniz gibi tüm dağıttığım temalar da öne çıkarılmış görsel özelliği var , bazı arkadaşlarımız ise bugüne kadar özel alan ile çalıştıklarından dolayı öne çıkarılmış görsel kullanımı hakkında pek bilgileri yok.Ben de hem bu arkadaşlar için hem de genel olarak tüm WordPress kullanan arkadaşlar için öne çıkarılmış görsel kullanımını anlatacağım.Öncelikle öne çıkarılmış görselin ne olduğundan biraz bahsedelim , öne çıkarılmış görsel ya da İngilizce ismi ile thumbnail anasayfa, kategori sayfaları , arşiv sayfaları ve etiket sayfaları gibi sayfalarda yazılarımızın genellikle yazılarımızın sol taraflarında gösterilen görsellere denir.Kullanımı oldukça kolay olmakla beraber emin olun size özel alan kullanımından daha basit gelecektir.Şimdi öne çıkarılmış görselin kullanımına gelelim.

öne çıkarılmış görsel

REKLAM

Öncelikle arkadaşlar yazı düzenleme veya yazı ekleme sayfanızın sağ alt köşesinde bulunan "Öne çıkarılmış görseli belirle" linkine tıklayın ve açılan pencereden öne çıkarılmış görsel olarak kullanmak istediğiniz görseli sunucunuza yükleyin.

Öne çıkarılmış görsel olarak kullanmak istediğiniz resmi sunucunuza yükledikten sonra karşınıza bu şekilde bir pencere çıkacaktır.Karşınıza çıkan bu pencereden "Öne çıkarılmış görsel olarak kullan" linkine tıklamanız yeterli.Daha sonra da bu pencereyi kapatıp sayfayı kaydedin , hepsi bu kadar.

Yorumlar (14)

  1. Mehmet. dedi ki:

    Öne çıkarılmış görsel, kotalı hostingler için kötü birşey denilebilir. Onun yerine yazılacak bir kod ile resim içindeki bir dosyası çekerek onu öne çıkarılmış yapmak daha güzel bence :D

  2. Uğur Sağlam dedi ki:

    Bilmeyenler için güzel paylaşım.

  3. burhan korkmaz dedi ki:

    Blogunuzu sürekli takip ediyorum
    çok yararlı içerkler yer alıyor böle paylaşımlar bekliyoruz sizden

  4. ahmet dedi ki:

    özel alan ile resim nasıl çekilir. ben resimleri hosting e upload etmiyorum bu nedenle sitemde sorun oluyor. yardımcı olursanız sevinirim. lfsyamalarim.com

  5. Sohbet dedi ki:

    dediklerinizi uyguladım yaptım valla tşk ederim :)

  6. hayat ağacı dedi ki:

    güzel

  7. Ahmet dedi ki:

    görselleri resim olarak ekliyorum konu içinde 2 tane ayni resimden oluyor konu içine öne çikarilmiş görseli nasil iptal ederim bu konuda bilginiz varmi?

  8. ahmet dedi ki:

    hocam gorselın sayfada gorunup yazı ıcınde gorunmemesı ıcın ne yapmamz lazım yardımcı olurmusunuz ?

  9. Tuğrul dedi ki:

    Hocam aynı konuda birden fazla öne çıkarılmış görsel kullanabilirmiyiz.Kullanabilirsek nasıl yapıcaz ?

    • Burak İşci dedi ki:

      Bir konuya tek öne çıkarılmış görsel kullanabilirsiniz zaten fazlasına da gerek yok ancak isterseniz konu içerisine istediğiniz kadar resim ekleyebilirsiniz.