projem

Facebook Hesap Dondurma ve Açma

2 sene önce Burak İşci tarafından yazıldı ve hakkında 41 yorum yapıldı.

Bugün ki dersimizde hesabınızı nasıl dondurup tekrar açabileceğinizi göstereceğim.Facebook hesap dondurma konusunu daha iyi anlayabilmeniz için bir video ders hazırladım arkadaşlar, ancak bağlantı hızında problem yaşayan arkadaşlar olursa aşağıda ki yazılı anlatımımızdan da yararlanabilirler.Videoyu yazının en altına ekliyorum , bağlantı hızında sorun olmayan arkadaşlar bu video dersi izleyebilirler.

Videomuz da ayrıca facebook hesap açma yani dondurulan hesabı açma konusu da anlatılıyor.Yeniliklerimizi daha iyi takip etmek için facebook sayfamızı(Burakisci.com Blog) takip ediniz.

Facebook Hesap Dondurma;

1- Öncelikle hesabımıza giriş yapalım.
2- Üst lacivert menünün en sağında bulunan (Anasayfa yazısının sağında) aşağı ok tuşuna tıklayın.
3- Açılan pencere de "Hesap Ayarları" kısmına giriş yapın.
4- Daha sonra açılan sayfa da sol menüde bulunan "Güvenlik" kısmına girin.
5- Ardından sayfanın en altında bulunan "Hesabını Dondur" yazısına tıklayın.
6- Daha sonra açılan sayfada ayrılma nedeninizi belirtin ve gerekli diğer işlemlerinizi halledin.
7- Sayfanın altında ki "Onayla" butonuna tıklayın
8- Açılan sayfada size şifreniz sorulacaktır , şifrenizi yazın ve devam edin.
9- Bu sefer karşınıza bir onaylama metni gelecektir, bu metni de kutucukta ki boşluğa yazın ve devam edin.
10- İşte bu kadar , hesabınız artık dondurulmuştur.

Facebook Hesap Dondurma

Dondurulan Hesabı Açma;

1- Bildiğiniz gibi hesabımızı dondurduğumuz da hesabımız bir tekrar giriş yapmaya çalışana dek açılmaz.
2- Bu yüzden tekrar facebook.com adresinden eski bilgilerimizle hesabımıza giriş yapıyoruz.
3- Gördüğünüz gibi hesabımız tekrar açılıyor.

Anlayamayan arkadaşlar aşağıda ki video dersi izleyebilirler.

ukash-facebook
Merhaba arkadaşlar sizde artık Facebook'un zıvanadan çıkmış yapısından bıkmış ve Facebook hesabınızı silmek istiyorsanız bu yazımızı dikkatli okumalısınız çünkü bu yazıda tam da ihtiyacınız olan şeyi yani Facebook hesap silme yöntem...
facebook
Ne yazık ki bilinçsiz kullanımlar sonucu birçok Facebook hesabının kapatılması durumuna rastlayabiliyoruz. Bu nedenle de insanlar sık sık Facebook hesabım kapatıldı, kapatılan Facebook hesabımı nasıl geri açarım tarzında sorular sormaya ...
pinterest
Merhaba arkadaşlar, az önce yabancı bir SEO sitesinde gezinirken Pinterest hakkında bir infografiğe rast geldim ve sizlerle paylaşmak istedim. Ancak öncesinde biraz Pinterest'ten bahsetmemiz gerekiyor elbette. Pinterest Nedir? Pinterest kısaca Twitt...
  1. dos5 diyor ki:

    Facebook u açınca hesabda açılıyor demi

  2. Karyotip diyor ki:

    Direk silmeyi anlatsaydın keşke en azından gereksiz hesapları azaltmış olurdun.:)

  3. adoles diyor ki:

    bakın ben hesabımı kalıcı olarak silmeye çalıştım ama o zamanda 14 gün bekle diyor buda büyük bir süre hemen kapatılacak biliyorsan onuda koysana

  4. fikret şahin diyor ki:

    bu hesabıma başkaları girmiş dondurumasını istiyorum

  5. Agit Kaplan diyor ki:

    ben faceden memnun değilim hesabımı dondurmak istiyorum

  6. yasin diyor ki:

    slm abimben hesap hergün kendiliğinden donduruluyor ben girdiğim gibi neden cvp verseniz memnun olurum ben 24 saat donduruldu diyor

  7. bahattinaltay diyor ki:

    facemi 2 sene önce falan kapattım geçen hafta bana maıl gelmıs faceniz tekrar aktivite edilmiş die ama ben hıc bı sekılde giriş falan yapmadım.sifremi kırdılarmı dıe bakayım dedım kendı sıfremle girdim açılıyor bu nasıl oldu anlamadım gitti bunun yuzunden kız arkadasımla kawga ettim nolur yardım edın

  8. merve tunç diyor ki:

    faceme virüs bulaştı kendiliğnden birşeyler paylaşıyor sayfalar beğeniyor bende dondurdum ne yapmam lazım yardım edermisinz

  9. merve tunç diyor ki:

    benim bilgisayarımdan kendi facesine giren arkadaşımnda sayfası aynı durumları paylaşıyor bilgisayara mı virüs bulaşmıştır formatla geçer mi

  10. gülbeyaz diyor ki:

    facemi dondurdum tekrar açmak istiyorum ne yapmam gerek

  11. Tugba Korkmaz diyor ki:

    abi ya benim faceyi iki gun once dondurdum simdi acmaya calistim olmadi nezaman acilir facem

  12. gozde diyor ki:

    ben hesabımı 1 yıl önce dondurdum simdi aynı hesapla girmeye calıştığım zaman girişe tıklıyorum ve sayfa bembayaz kalıyor geçmişi temizlemeden de face de hiç bir işlem yapamıyorum eski hesabı nasıl açabilirim

  13. gozde diyor ki:

    ben hesabımı 1 yıl önce dondurdum simdi hesabıma tekrar girmeye calıstığımda beyaz bir sayfa cıkıyor ve face öylece donuyor herhangi bir uyarı da vermiyor gecmişi temizlemeden face de hiç birsey yapamıyorum eski hesabımı yeniden nasıl kullanabilirim

  14. berrın ersahın diyor ki:

    2 ay evvel dondurmuştum…tekrar açıp baktıktan sonra aynı gun ıcınde tekrar dondurma sansım varmı…

  15. Ali diyor ki:

    diyelimki face 3 aylığına dondu açtığımızda yine eski resimlerimiz arkadaşalırımız duracakmı

  16. dilara diyor ki:

    Facebook hesabımı dondurup açtığım zaman kapamadan önce sildiğim şeyler açtığımda tekrar görünür mu

  17. dilara diyor ki:

    Facebook hesabımı dondurmadan önce bazı bilgilerimi sildim açtığımda tekrar karsıma çıkar mı ?

  18. ömür diyor ki:

    hesabı dondurduktan sonra geri aca bilirmiyiz

  19. Tuğçe diyor ki:

    Facemi dondurduktan sonra ard arda facemi acip dondursam face iptal mi olur? Yoksa hicbi sorun olmaz mi her defasinda acip kapayabilir miyim?

  20. seda diyor ki:

    faceyi dondurdum tekrar erkek arkadasimin actiginda bana ileti gelmesini istiyorum bu mümkün mü yani haberim olsun istiyorum

  21. Selda diyor ki:

    Merhaba,

    Facebook hesabımı uzun zaman önce dondurdum.Ancak 7 temmuzda açılmış olduğunu bi arkadaşımdan ögrendim. kendi kendine açılabilir mi? ne olmuş olabilir

  22. başak diyor ki:

    ben facebook hesabımı birkere dondurup yeniden açmıştım eğer şimdi birdaha dondurursam yeniden açılırmı ?